Processen Inre Dialogen handlar om att skapa förutsättningar så att förändringar verkligen kommer till stånd
Alla verksamheter är under utveckling eller avveckling, var man befinner sig på kurvan påverkar kulturen.
Processen kan omfatta:
Senaste utvärderingen kommer från Holistic Augusti 2016
Citat:
Jag håller på att sammanställa utvärderingarna från vår kickoff. Saknar några men du kan få dig till dels hur din föreläsning bedöms. Man kunde sätta betyg på alla punkter vi hade på programmet men även service, mat, omgivning med mera. Poängskala 0-5. 25 st har sagt sitt, ditt omdöme ligger på 4,48!
Man har haft möjlighet att kommentera varje punkt. Dessa om din föreläsning:
Han har humor, är pigg och glad.
Mycket bra. Hade gärna fördjupat mer i ämnet om omprogrammering
Inspirerande! Jag ÄR….inte jag SKA.
Inspirationskälla
Tycker han hade härlig energi och sade allt på ett mycket roande sätt. Budskapet kändes som om man hört det förr.
Han var duktig. Kanske lite för traditionell.
Bra med ett eget manus.
Otroligt bra och inspirerande
Rolig och positiv föreläsare
Föreläsningen hade samma grundbudskap som Attraktionslagen men var mycket bra berättat
På det hela – väldigt lyckat! För övrigt gav jag dig också en femma…
Henrik Winskog HR chef
Utveckling
Antropologiska studier
Jag undersöker kundens kund, hela situationen. Kan inte liknas vid någon marknadsundersökning. Syftet är att personifiera kunden och deras behov.
Framtagning av personas.
För att skapa rätt erbjudanden behövs kunden, som människa, inte som statistik. Jag kallar det också för empatisk studie.
Workshops med utvecklingsgrupper i organisationen
Alla verksamheter är under utveckling eller avveckling, var man befinner sig på kurvan påverkar kulturen.
Processen kan omfatta:
- Kartläggning av kulturen – den inre dialogen
- Workshop som arbetar fram ”den nya dialogen”
- Förädling och framtagning av dokument från workshop
- Utbildning av chefer och uppföljning
Senaste utvärderingen kommer från Holistic Augusti 2016
Citat:
Jag håller på att sammanställa utvärderingarna från vår kickoff. Saknar några men du kan få dig till dels hur din föreläsning bedöms. Man kunde sätta betyg på alla punkter vi hade på programmet men även service, mat, omgivning med mera. Poängskala 0-5. 25 st har sagt sitt, ditt omdöme ligger på 4,48!
Man har haft möjlighet att kommentera varje punkt. Dessa om din föreläsning:
Han har humor, är pigg och glad.
Mycket bra. Hade gärna fördjupat mer i ämnet om omprogrammering
Inspirerande! Jag ÄR….inte jag SKA.
Inspirationskälla
Tycker han hade härlig energi och sade allt på ett mycket roande sätt. Budskapet kändes som om man hört det förr.
Han var duktig. Kanske lite för traditionell.
Bra med ett eget manus.
Otroligt bra och inspirerande
Rolig och positiv föreläsare
Föreläsningen hade samma grundbudskap som Attraktionslagen men var mycket bra berättat
På det hela – väldigt lyckat! För övrigt gav jag dig också en femma…
Henrik Winskog HR chef
Utveckling
Antropologiska studier
Jag undersöker kundens kund, hela situationen. Kan inte liknas vid någon marknadsundersökning. Syftet är att personifiera kunden och deras behov.
Framtagning av personas.
För att skapa rätt erbjudanden behövs kunden, som människa, inte som statistik. Jag kallar det också för empatisk studie.
Workshops med utvecklingsgrupper i organisationen
Om |
Ni saknar |
|